Eddie autoilee

Eddie autoilee

Satunnaisia poimintoja

Viikko

virähti nopeasti. Miten tuntuukin, että nyt aika kulkee nopeammin? Pojat voivat hyvin. Saivat ti-to kolmepäiväisen Nemavet -matokuurin. Otto-koiralle jatkoin vielä kaksi päivää lisää. 1 kg:n

Lue lisää »

Myllis

Oltiin taas tiistainakin Mylliksellä lenkillä. Säästyypähän pahimmilta kurilta. Lumi oli todella paljon taas sulanut ja nyt lenkkeily oli helpompaa. Niki tuli edelleenkin ihan tohkeissaan mukana

Lue lisää »

Hyvää syntymäpäivää Niki!

Nikillä on tänään 13-vuotis synttärit! Aamu alkoi tietenkin kahdella laululla: ”Sä kasvoit neito kaunoinen” ja ”Paljon onnea vaan”. Sitä seurasi normaali aamiainen ja sen jälkeen

Lue lisää »
Scroll to Top