Niki on ollut Ellan lähdön jälkeen normaalia enemmän hellyydenkipeä. Selvähän se kun nyt on enemmän aikaa keskittyä. Aikaisemmin Ella touhotti ympärillä koko ajan ja vei
Olimme naapurin kanssa Pirttiksessä lenkillä. Niki oli vähän kivuliaan oloinen 🙁Aamulla olin antanut Nikille yhden särkylääkkeen kun se vaikutti jäykälle takajaloistaan. Tuntia aikaisemmin oli ollut