Ei mitään uutta

Ei mitään uutta 1 Ei mitään uutta

Joka päivä käyty uimassa joko kumipatjan kanssa tai ilman. Joku rannalla jo ihmettelikin, että kuinka koirani jaksavat uida putkeen noin paljon. No, flatti rakastaa uimista. Ei siinä sen kummempaa.

Niki on nyt reilun viikon syönyt Lyproflexiä ja hyppäsi tässä yhtenä päivänä ihan itse autoon! Yskään olen antanut astmalääkettä (Nikillä on vanhenneet keuhkoputket), joka laajentaa keuhkoputkia. Tässä keväällä en antanut ko. lääkettä yhtään, mutta nämä helteet varmaan vaikuttavat ja Niki alkoi taas yskimään aika paljon. Nyt yskä on jo jonkin verran helpottanut kiitos lääkityksen.

Alkaa päiväkirja olemaan vanhan toistoa. Torstaina ilmeisesti kelit vaihtuu, joten voi tehdä muutakin kuin uida 😉

Satunnaisia poimintoja

Blogin siirto

Anna suunnitteli blogilleni uuden hienon ulkoasun ja hänen miehensä Ramin tekee sitää koodin. Jossain vaiheessa uuden blogini ulkoasu muuttuu, mutta vielä se on tuolla uudella

Lue lisää »

Eddie stadissa

Eddie kävi eilen Kaivarin rannalla. Ajattelin tekevän hyvää nähdä ihmisiä ja uusia paikkoja. Juhannuksen aikoihin ei ihan yhtä täyttä olisi. Törmäsimme siinä matkalla jätskikioskille entiseen

Lue lisää »

Imuri

Koiranomistajan ei kaannata ostaa halpaa imuria. Sain pari vuotta sitten vanhemmiltani halvan imurin, joka kyllä toimii kunnes vähän väliä on tukossa. Ostin hiljattain Lidlistä pussittoman

Lue lisää »
Scroll to Top