Kohta lähtee

…reissuun. Enää 12 tuntia, niin matka alkaa.

Perhosia on jo mahassa (ollut siis pitkäänkin).

Niki ja Veera-kissa menevät mummolaan viikonlopuksi. Saavumme pennun kanssa sunnuntai illan lennolla 23 aikaan (”illaksi kotiin”).

Eddien kuva ilmestyy tänne viikonlopun aikana.
Kuvasta tulee pieni kun se toimitetaan mms:nä, mutta kuva se silti on. Ensi viikolla tulee sitten lisää kuvia pennun hakumatkalta Englannista.

Pitäkäähän kotimaa pystyssä! Bye!

Satunnaisia poimintoja

Elokuvia

Nyt sain vihdoin laitettua videoklipsiä näytille. Aluksi laitoin .avi muotoon, mutta koko oli yli 1GB:n…. Pitänee selvittää miten tuota tehdään oikein, sillä n. 12 min

Lue lisää »

Tehotuotanto

Te, jotka olette alkaneet googlettamaan sanoilla ”tehotuotanto”, ”tehotuotanto kuvat” ym vastaavaa, voin ainoastaan tarjota täältä bloggauksen ”Vetoomus”. Kirjoitettu 13.10.06. Tarkoitus oli saada kävijät osoitteeseen http://www.animalsmatter.org/

Lue lisää »
Scroll to Top