Eddie on kotona

Kotona ollaan. Lisää tulee kunhan on saanut nukuttua.

Eddie tutkii

Satunnaisia poimintoja

Ohi on!

Nimittäin Minnien juoksu. Se ensimmäinen. Tietty samaan saumaan osui koko viikon workshoppi töissä. Lähtö 7.45 ja paluu 18.30. Jetta & pojat kävivät maanantaina kun silloin

Lue lisää »

Vähänkö noloa

Pihalla on miesten kalsarit ja paita… Pojat ovat vähän retkeilleet naapurin pyykkinarulla. Täällä on osittain sähköt poikki (ei ole meikäläisen sulakkeista kiinni), joten vettä ei

Lue lisää »

Karkuri

Eilen itapäivällä/illalla vielä tehdessäni töitä kotona Eddie kaivautui puuaidan alta omille teilleen. Olin keskittynyt töihin, joten en edes kovin nopeasti huomannut, että se oli lähtenyt.

Lue lisää »
Scroll to Top