Virtual dogsitter toimii taas!

Hyvänä uutisena, että sain vihdoinkin kuukauden kärsimyksen jälkeen webcamin kuvan välittymään verkossa.
Kyllä oli jo sapettanut kunnolla kun kuukausi on mennyt. Otin jo Elisaankin hiiltyneenä pari kertaa yhteyttä kun en saanut toimimaan Windows Media Encoderin kautta verkkoon enkä Orb’illa. Joka kerta kun otin yhteyttä, niin sain viestin, että webcam tuki ei kuulu heille vaan pitää ottaa ottaa siihen päin yhteyttä. No, webcam toimi ihan hyvin kun katsoin Encoderin kautta, ainoa ongelma oli ettei välittänyt verkon yli. Kun yritin katsoa kuvaa websivun ja/tai Windows Playerin kautta, niin ei toiminut eikä Encoder edes näyttänyt että sillä olisi katsojia.

Eilen sitten lähetettyäni terhakkaan mailin Elisalle, niin kuvaa alkoikin välittyä ihan ”itsekseen”. Katsoin Orbin kautta ja yllätys, yllätys kuvaa tuli. Vaikka en ollut tehnyt mitään. En edes ottanut webcam edustajaan yhteyttä 😉 😉

Tänään sitten laitoin pahoittelut menemään Elisalle kun vähän harmitti tyyli millä tuli avauduttua. Mutta jotain häikkää verkossa täytyi olla kun se nyt minun tekemättä yhtään mitään muutoksia yhtään mihinkään alkoi välittämään kuvaa.

Pääasia tietty, että välittää sitä kuvaa. Jiii-piii!!!!

Satunnaisia poimintoja

Reissussa

Lähdettiin mustisten kanssa reissuun. Jo 10 km kohdalla piti tarkistaa, että kiireessä kaikki koirat olivat mukana. Eddien & Alfien näin taustapeilistä, mutta en Minnietä. Auto

Lue lisää »

Lyhyt lenkki

Niki pääsi lyhyelle lenkille tiistai-iltana. Takki päälle sekä 4 kpl lasten liukuestosukkia (paremmat kuin ne koirantossut). Yksi sukista irtosi jo taloyhtiön pihalla. Ilmastointiteippi ei näillä

Lue lisää »

Flattien kuntopiiri

Liittykääpäs kaikki reippaat Nokian GPS-kännyn omistajat flattien kuntopiiriin. Ohjelman voi ladata ilmaiseksi täältä. Jos asetuksista laitat reippailun julkiseksi, niin se ei tule erikseen näkyviin flattien

Lue lisää »
Scroll to Top