Heppoja

Käytiin sunnuntaina Jetan Tallilla ottamassa kuva. Kamera räiskyi 1026 kuvan verran 🙂

Ottamiani kuvia löytyy lisää täältä (Jetan Tallin FaceBook sivut).

Lopuksi vielä otettiin flateista kuvia hevoset taustalla. Paremmalla ajalla mennään taas uudelleen kuvaamaan. Sitten kun aurinko paistaa. Ratsastamaan en ole ”päässyt” sitten kesäkuun lopun kun polvi petti. Heppoja on kuitenkin ihan kiva käydä katsomassa tässä kunnes kuntoutuu selkään (ja on järkevää mennä).

Satunnaisia poimintoja

”Liskojen yö”

Sain yövieraan, jolle koirien tietty piti näyttää kaikki temput: sohvalla hyppimistä, päälle hyppimistä, läähätystä, nuolemista, hössötystä, riehumista, tavaroiden siirtelyä. Eli oikeastaan flattia ominaisimmillaan 😉 No,

Lue lisää »

Meerlampi

Kävimme tänään Meerlammella. Viimeksi olen tainut käydä siellä 5 vuotta sitten. Rannalla sai olla rauhassa, ei ollut muita ihmisiä. Vain satunnaisia marjastajia käveli ohi ja

Lue lisää »

Glucoflex

Juttelin tänään yhden flatinomistajan kanssa ja hän kertoi aloittaneensa Glucoflex kuurin toiselle koirallensa. Koira on C/D-lonkkainen ja nyt tullut lisäksi enemmän nivelrikkoa. Hän oli kuullut

Lue lisää »
Scroll to Top