Kamaa tytöille

Kamaa tytöille 1 Kamaa tytöille
Tänään sain kangashäkin ja makuualustan koirille (makuualustaa ei enää ko. kaupasta saa, joten ei linkitystä, mutta vastaavaa pienemmässä koossa on tarjolla).

Olipa se häkki iso suhteessa asuntooni. Pitää alkaa katselemaan uutta isompaa asuntoa.

Ensivaikutelma kangashäkistä ja makuualustasta on hyvät. Häkki vaikuttaa laadukkaalle ja alustaa molemmat koirat jo esitestasivat. On pehmeämpi kuin pelkkä kangas lattialla.
Häkissäkin molemmat kävivät kääntymässä kun pyysin mennä sisälle, mutta eivät vielä ole itsekseen sinne menneet.

Satunnaisia poimintoja

Shoppailemassa

Viime viikon lenkityksen kanssa meni vähän heikosti pakkasista johtuen. Nikin tassuja aina palelsi. Tänään teippasin maalarinteipillä sille ohuet sukat jalkaan ja peiton päälle kun tarkoitus

Lue lisää »
Scroll to Top