Tipoilla

Pojat saivat tänään kennelyskäsumutteet nenään. Edellisestä on 1½ vuotta ja tuohan on vain vuoden voimassa. Muut rokotteet ovat vielä ajantasalla. Sain samalla annettua Skutille kiitoskakunkin (lonkkalausunto asia) kun hän oli käymässä asemalla.

Koska Alfie on korvatipoilla ja Eddien silmät punersivat (sai silmätippoja), niin saimme sitten lääkärintodistuksen, että ei kokeisiin ja näyttelyyn kuukauteen.

Huomenna pojilla olisi ollut Turun näyttely ja 12.12 Helsinki ja emme siis mene kumpaankaan. Ollaan katsos niiiiin haujian sairaita että. Kennelliitolla on terhakkaat antidoping ohjeet.

Näistä ”hurjista sairauksista” huolimatta lenkkeily jatkuu normaalin tahtiin. Jos joku on kiinnostunut näkemään koiria ja vuohia metsässä (eikä ole saanut edellisistä postauksita tarpeekseen), niin täältä löytyy koko tuotantokausi.

Kuvakaappaus lauantai aamun videolta

Kuvakaappaus lauantai aamun videolta

Tänään kävin lähibaarista (jossa posti myös) hakemassa eBaystä tulleen otoskoopin.

Satunnaisia poimintoja

Ajatuksen voimalla

Valokuvatorstain aiheena on ”Ajatuksen voimalla”. Ella ei ehtinyt kuin 2 vuoden ja 5 kuukauden ikään. Jos voisin ajatuksen voimalla muuttaa asioita, niin Ella olisi edelleen

Lue lisää »

Keskiviikkona

Alkaakohan nämä viestit jo toistaa itseään kun aina vaan ollaan lauman kanssa metsässä? Toisaalta Donnan ”äiti ja isä” kyllä tykkää reissussa katsella miten Donnalla menee,

Lue lisää »

Sapuskaa

Pojat ovat olleet luonnollisella ravinnolla maaliskuusta 2010 ja Minnie vuoden iästä lähtien. Ohjeita olen yrittänyt parhaani mukaan soveltaa ja toisaalta tuskin noita nyt kovin pahastikaan

Lue lisää »
Scroll to Top