Eddie 8v

Taas suuren juhlan tuntua kun Eddie pääsi miehen ikään.

Aamu alkoi luonnollisesti ”Hyvää syntymäpäivää” laululla juhlakalulle.

Illemmalla oli metsälenkin vuoro ja mentiin vähän uutta reittiäkin, ihan vaan synttäreiden kunniaksi. Lenkin jälkeen Eddie pääsi näyttämään tyttärelleen vesinoutoa. Siinä tytärkin innostui sen verran, että pulahti veteen. Se olikin Hanien ensimmäinen uintikerta.

Uinnin jälkeen oli vuodossa herkkukakku: lohta, lammasta ja possun/naudan jauhelihaa kuorrutettuna turkkilaisella jugurtilla. Kahdeksikon muodosti nappulat.

Kyllä oli hyvää!

Eddie & kakku

Satunnaisia poimintoja

Uusi linja, uudet kujeet

Sain eilen kotiin työlinjat ja vanha linja katkaistiin. Nykyinen uusi linja on suojattu ja huomasin, etten pelkällä IP-muutoksella saa webcam kuvaa välittymään. Nyt en tiedä

Lue lisää »

Webcam

Laitoin tänne oikeaan alakulmaan pikkuriikkisen webcam näkymän. Valitettavasti se näkyy vain Internet Explorer selaimella. Kunhan tässä ”ryhdistäydyn” niin tutkin jotain muuta toteutustapaa kuin Microsoftin Encoder.

Lue lisää »

Näppyn tapainen

Huomasin Alfiella tänään pikkuisen patin tai näpyn kuonossa. Täytyy seurata sitä, josko olisi vain johonkin kolhaissut vai onko joku patti, joka alkaa kasvamaan. Toivottavasti häviäisi

Lue lisää »
Scroll to Top