Keikkaa pukkaa

miettii Eddie.

Perjantaina klo 13 Eddiellä on edessä vastaanottokomitean rooli Helsinki-Vantaan lentokentällä.

Maryn poika Tony tulee Suomeen 10 päiväksi ja tietysti Eddie menee vastaan henkilöä, joka valitsi hänet pentueesta tähän maahan. Tämä on Tonyn ensimmäinen vierailu Suomessa. Norjassa hän on käynyt Flat Garden kennelissä kylässä. Harmi, että Norjan pojat eivät tulekaan Suomeen kuten alunperin oli suunnitelmissa.

Lauantaina menemme katsomaan flattien päänäyttelyä Hyvinkäälle. Pojat jäävät vielä kehittymään kotiin. Tony pääsee samalla näkemään Fridan, joka on Belsud koiran suora jälkeläinen.

Satunnaisia poimintoja

Tuhkat

Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä

Lue lisää »

Aitatolpat

Olisiko kellään tarjota? Nämä aitatolpat tulisivat tontin ympärille tulevaan aitaan. Koiratarhauksen yli 2m korkeat aidat ovat jo hankittu, mutta tontin ympärille tarvittavat lyhyemmät vielä puuttuvat.

Lue lisää »

Aikakärpäset

Time flies. Luku 3003 2002 eli 30.03.2002 on jäänyt mieleeni: silloin menetin ensimmäisen flattini Miran. Siitä on nyt 9 vuotta. Kylläpä aika rientää, mutta synttärit

Lue lisää »
Scroll to Top