Pitkästä aikaa

… viime postauksesta.

Kissanristiäiset on pidetty ja harvat jaksoivat saapua paikalle. Ei se määrä, vaan se laatu 🙂

Kerran olen variksia näyttänyt pojille tänä aikana. Kiinnostusta oli mennä luokse ja nuuhkia, mutta pojat eivät ottaneet suuhun varista. Eddie tosin otti taas kun se hänelle eteen ojennettiin. Pitäisiköhän kokeilla sitoa varis tiiviiksi jos se sitten vaikka olisi helpompi ottaa maasta suuhun.

Muutoin mene on entisen laista. Kissat kasvavat ja pelehtivät mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Elmo sisko Elli (joka myös oli ristiäisissä) tulee tänään joksikin aikaa hoitoon.

Sain flunssankin, mutta onneksi täällä maalla koirat voivat ulkoiluttaa itse itseänsä.

Selkäkin toivottavasti kohta paranee kun tilasin eBaysta selkäkipin. Saa uuuden halvemmalla kuin Suomessa myydään käytettyjä (hinta oli 49.99 + toimitus 21 puntaa).

UK:n reissu marraskuussa on mietintämyssyssä.

Satunnaisia poimintoja

Päivitys

No löytyyhän sitä talosta sentää eläimiä, jotka ovat haisevista variksista kiinnostuneita. Mitä tästä opimme? Naisiin voi aina luottaa!

Lue lisää »
Hanie sohvalla - poseeraus ei hänelle se juttu
terveys

Ihme on tapahtunut

[:fi]Voin vain vain kiitollinen asioiden käänteistä. Tänään 2.10. Hanielle varattu leikkausaika on peruuntunut. Sitä ei tarvita. Joskus viikolla 34 (n. elokuun puoliväli) Hanien köllötellessä flatille

Lue lisää »
Scroll to Top