McSteam

Yhtenä päivänä näin TV:stä höyrykoneesta juttua ja ko. laite vaikutti mielenkiintoiselle. Viralliselta nimeltään H2O Mop Ultra.

Googletin ko. laitetta ja löysin keskustelupalstoilla siitä hyviä arvosteluja.

H20 Moppi

Löysin Halensilta halvimman ja tilasin sen. Se tuli jo samalla viikolla. Ei kun hurruttelemaan. Tuolloin menivät kaksi mukana tullutta mikrokuituliinaa ja olivat tosi likaisia. Viikon kuluttua uudelleen ja kyllä sillä puhdasta tulee. Tassun jäljet häviävät laminaatilta hyvin ja matot putsautuu koirien jäljiltä hyvin. Toiseen mikrokuituliinaan oli hyvin jäänyt luunsirujakin kiinni.

Lattiat kannattaa ensin imuroida, koska mitäpä mikään höyrytin koirankarvoille voi. Siirtäisi vaan niitä.

Tänään kun putsasin lattiaa niin jopa maalilakka lähti lattiasta. Olivat taas koiran jostan pensselin löytäneet ja siirtäneet sen sitten kuivumaan olkkarin lattialle. Nyt se jälki lähti höyrykoneella.

Samalla kun kone käy, niin pidän kattotuulettimia päällä. Mittarit kuitenkin näyttävät kosteuden olevan ”comfort” tasolla, joten ei tuo liikaa höyrystä asuntoa. Nämä kosteusmittarit siis ovat omia irrallisia ja eivät kuulu tuohon laitteeseen.

Olen itse ainakin tyytyväinen tuohon ostokseen. Ko. härveli sai heti nimekseen ”McSteam”. Koirataloudessa hyvä härveli. Sen jälkeen asunto on ihanan raikas!

Satunnaisia poimintoja

Osteopaatilla

Kävimme molemmat Nikin kanssa aamulla osteopaatilla. Viimeksi Niki oli käynyt kahdesti viime talvena. Nikistä näki heti, että nyt synkkasi hoitajan kanssa. Aikaisemmasta hoitajasta Niki ei

Lue lisää »

Lisää hyvää

Alfie kävi juuri ulkona ”vessassa” ja tulosti sukan! Vähän kävin sitä auttamassa kun ”synnytys” tuntui kestävän. Otin vanhan öypuvun jämän ja sillä vedin sukan ulos.

Lue lisää »

Ella hiihtämässä

Ella oli tänään elämänsä toisella hiihtoreissulla. Nyt suksi lipsui sen verran, että olimme vain 1h 15min. Tällä kertaa kamera oli mukana. Ihana aurinkoinen päivä.

Lue lisää »
Scroll to Top