Ellan hiihtoreissu
Ajattelin antaa Ellalle kunnon kyydit ja otin se mukaan hiihtoreissulle sunnuntaina. No, eipä tuota hiihtokokemusta ole aikoihin kertynyt itsellekkään, mutta positiivisesti ajattelin, että vauhti on
Ajattelin antaa Ellalle kunnon kyydit ja otin se mukaan hiihtoreissulle sunnuntaina. No, eipä tuota hiihtokokemusta ole aikoihin kertynyt itsellekkään, mutta positiivisesti ajattelin, että vauhti on

[:fi]Paljon onnea 7-vuotiaalle Minnielle![:en]Happy birthday to Minnie.[:]
Aivan ihanan kauniit kelit on ollut ulkoilla! Puuterilunta ja aurinko paistanut siniseltä taivaalta. Kyllä on kelvannut koirien kanssa ulkoilla (ja tietty SportsTracker päällä).