Maasturi

Ostaa pläjäytin hienon keltaisen maasturin, joka jo koeajossa tuntui hyvälle.

Huomenna voisi koirien kanssa mennä metsätielle testaamaan sen tehoja paremmin. Opel ei oikeen metsätiellä tällä lumimäärällä kulje. Siksi maasturi. Enkä nyt haluaisi kehuskella, mutta käteisellä ostin.

Kuolatkaa!

The Maasturi

The Maasturi

Satunnaisia poimintoja

Imuri

Tuossa pari taisin hetki sitten vinkua imuroinnista ja nyt minulla on uusi tuliterä imuri! Ostin 50 euron imurin Lidlistä. Näin aluksi vaikutta ihan toimivalle vehkeelle

Lue lisää »

Kantapuput

ovat nyt molemmat saapuneet. Ja romantiikkaa oli heti ilmassa. Pari tyttöä tosin voisi vielä ottaa kun noita kanikoppejakin on nyt 3 kpl. . Vuohille pupuun

Lue lisää »

Tuhkat

Sain juuri kuulla, että Ellan tuhkat ovat tulleet. Menen ensi viikolla hakemaan ne Aistista. Tuntuu niin käsittämättömälle, että siinä on mitä Ellasta on enää jäljellä

Lue lisää »
Scroll to Top