Maasturi

Ostaa pläjäytin hienon keltaisen maasturin, joka jo koeajossa tuntui hyvälle.

Huomenna voisi koirien kanssa mennä metsätielle testaamaan sen tehoja paremmin. Opel ei oikeen metsätiellä tällä lumimäärällä kulje. Siksi maasturi. Enkä nyt haluaisi kehuskella, mutta käteisellä ostin.

Kuolatkaa!

The Maasturi

The Maasturi

Satunnaisia poimintoja

Romantikko

Eddie taitaa olla romantikko. Nyt illalla se kävi takapihalla ja toi sieltä ruusunnuppuja sisälle ja levitti matolle. Tai sitten tuo on tervetuloa toivotus uudelle pennulle

Lue lisää »

Briljante weblog

Saimme Outin poppoolta tunnustuksen ja kiitämme siinä kauniisti! Taitaa olla meidän ensimmäinen saatu blogitunnustus 🙂 Tunnustus vaatii sen eteenpäin viemistä seuraavilla ehdoilla. 1. Voittaja voi

Lue lisää »

Treenit alkoivat taas

[:fi]Pitkä tauko maanantai treeneissä loppui marraskuun alkuun. Hanie kävi tosin Nalle veljensä luona Siuntiossa viikottain jatkamassa huomattavasti vapaammissa merkeissä metsästyskausitauon aikana. Viikko sitten ei mennyt

Lue lisää »
Scroll to Top