Maasturi

Ostaa pläjäytin hienon keltaisen maasturin, joka jo koeajossa tuntui hyvälle.

Huomenna voisi koirien kanssa mennä metsätielle testaamaan sen tehoja paremmin. Opel ei oikeen metsätiellä tällä lumimäärällä kulje. Siksi maasturi. Enkä nyt haluaisi kehuskella, mutta käteisellä ostin.

Kuolatkaa!

The Maasturi

The Maasturi

Satunnaisia poimintoja

Perjantai

 Eddie löysi jostain kätköstä tonttulakin ja pojat hieman ottivat ensituntumaa jouluun 😉 No onkos tullut Joulu nyt kesän keskelle?

Lue lisää »

Se on niin väärin

Tänään oli flattinetin vieraskirjassa Bessyn kuoleman syy. Jälleen myrkytystapaus Lappeenrannassa!! ”Bessy” Artnemisflat Conchita kuoli äkillisesti, rajun sairauden johdosta joulun alla. Syyksi on nyt selvinnyt vakava

Lue lisää »
Scroll to Top