Eilen hain pikkukilit (tyttö & poika) ja tänään sitten n. 2-vuotiaan lypsävän kutun.
Nyt on sitten klaani kasassa (vuohien osalta). Pari kanaa voisi vielä ottaa…
Ohessa kuvasarjaa ja sekös sai Annan repeämään kun lähettelin terkkuja matkalta.
Eilen hain pikkukilit (tyttö & poika) ja tänään sitten n. 2-vuotiaan lypsävän kutun.
Nyt on sitten klaani kasassa (vuohien osalta). Pari kanaa voisi vielä ottaa…
Ohessa kuvasarjaa ja sekös sai Annan repeämään kun lähettelin terkkuja matkalta.
Mitäpä menneestä viikosta 37 jäi mieleen…? Mylliksellä tuli käytyä lenkillä. Jätin Nikin kotiin, koska kaipasin kunnon lenkkiä. Teimme tiistaina kunnon lenkin Ellan kanssa. Maanantai meni
Tänään on ollut Alfien päivä. 7-vuotta tuli täyteen ja sitä juhlistettiin asiaan kuuluvasti barf-kakulla. Maistui Alfien lisäksi myös kahdelle muulle mustalle. Hyvää syntymäpäivää Alfie <3