Klaani on kasassa

Eilen hain pikkukilit (tyttö & poika) ja tänään sitten n. 2-vuotiaan lypsävän kutun.

Nyt on sitten klaani kasassa (vuohien osalta). Pari kanaa voisi vielä ottaa…

Ohessa kuvasarjaa  ja sekös sai Annan repeämään kun lähettelin terkkuja matkalta.

Kotimatkalla

Kotimatkalla

Klaani kotona (ja naapurin Otto)

Klaani kotona (ja naapurin Otto)

Satunnaisia poimintoja

Burana 800

Yllätin Ellan Burana 800 suussa. En tiedä mistä hän oli sen saanut. Ilmeisesti päässyt jotenkin jollekin laukulle ja löytänyt sen. Siitä tuli mieleen, että kun

Lue lisää »

Koirat vs kanat

Tuolla pihalla olisi sama määrä kanoja kuin koiriakin, joten voisi testata. Pitäisköhän ensin mennä kanakurssille? 😉 Helsingin Sanomat: Kanat oppivat kolmessa päivässä yhtä paljon kuin

Lue lisää »

Kangashäkki v2

Tutkin noita kangashäkkejä ja edellisessä postauksessa olin juuri löytänyt i-sarjan. Kun vähän syvennyin enemmän, niin ilmeisesti hivenen kallimmassa n-sarjassa on puolensa (aluksi en nähnyt näissä

Lue lisää »
Scroll to Top