Suurta juhlaa

Suurta juhlaa 1 Suurta juhlaa
Kun Mira täytti 12-vuotta, oli se kova juttu. Harvinaista herkkua flatille. Sitä piti juhlia oikein kunnolla.

Vielä enemmän taisi hämmästyttää 13-vuotissynttärit, saatikka 14. Ihmettelin hyvää tuuriani.
Itku pitkästä ilosta -sanonta pitänee paikkansa kun menetin Ellan sen ollessa vain 2-vuotias (24.11.06). Onhan tuossa onneksi vielä Niki, jonka 14-vuotispäivä lähestyy.

Mikäli Nikin 14-vuotissynttärit toteutuvat, niin tiedossa on todelllakin suuret juhlat!

Suurta juhlaa 2 Suurta juhlaaNäitä kuvia löysin tiedostojen kätköstä viikonloppuna. Muitakin erikoisia kuvia löytyi.

Satunnaisia poimintoja

Hanien kuvaussessio

[:fi]Räpsin Haniesta muutamia kuvia kännyllä tänään. Aurinkokin paistoi. Edit: serverin & blogipohjan vaihdon myötä kuvia on hävinnyt. Hanien veli kävi myös tänään kylässä. Jostain syystä

Lue lisää »

Häkävaroitin

Suosittelen digitaalista häkävaroitinta kaikille teille, joilla on takka! Yhtenä yönä klo 3 häkävaroitin herätti kun olin laittanut pellit kiinni liian aikaisin. Palohälyyttimet olivat ihan hiljaa.

Lue lisää »

Tyhjyys

Olemme Nikin kanssa olleet vanhemmillani siitä saakka kun Ella lähti pois. En pysty olemaan kotona, koska se tyhjyys olisi liian kovaa tällä hetkellä. Ellan poissaolo

Lue lisää »
Scroll to Top