Kangashäkki v2

Kangashäkki v2 1 Kangashäkki v2
Tutkin noita kangashäkkejä ja edellisessä postauksessa olin juuri löytänyt i-sarjan. Kun vähän syvennyin enemmän, niin ilmeisesti hivenen kallimmassa n-sarjassa on puolensa (aluksi en nähnyt näissä mitään eroja).

N-sarjassa voi vetoketjun ”lukita”. Ilmeisesti tärkeä ominaisuus, ainakin sen jälkeen kun luki Champdogs keskustelupalstaa asian tiimoilta (mm. Yvonnen kommentit). Omat koirani nyt tuskin söisivät häkkiä, mutta teltasta osaavat avata vetoketjut. Lisäksi n-sarjaassa on taskoja esim. pullolle ja hihnoille. Ja onhan se hivenen isompi. Ko. häkin voi myös kiinnittää autossa. Eli vaikuttaisi autokäytössäkin turvallisemmalle, tuon vetoketjukiinnityksen lisäksi.

N-sarjassa väri näyttäisi olevan harmaa, joka on ok. i-sarjassa olisi ollut sininen.
Täällä näkee miten häkin voi koota hyvin lyhyesti kun painaa ”click to play”.

Olen jo laittanut n-sarjan häkin ostoskoriin päällisen kanssa. Päällinen tulee Nikille. Kassalle asti en vielä ole mennyt, koitan nyt vielä katsella, että häkki varmasti olisi toiveiden mukainen.

Satunnaisia poimintoja

Uusinta

[:fi]Käytiin Minnien kanssa uudelleen tohtorilla kun se tiistai aamuna tiputteli verta lattialle. Etutassujen väliin oli jätetty yksi reikä josta kudosnesteet pääsisivät ulos ja siitä sitten

Lue lisää »

Alfie poika sairastaa

… häntä hellikäämme. Alfie oli aamulla niin apaattinen eikä piimä/vesisekoitus kelvannut, joten vein hänet tohtorille. Kuten olin aavistellutkin, niin suolessa oli tavaraa. Hyvä, että oli

Lue lisää »

Helppoa

Tiistaina vanhempani olivat päivällä käyneet ”tiluksillani” ja äiti päästi koirat pariksi tunniksi tarhaan. Olivat kuulemma olleet ihan kiltisti siellä koko ajan (pitämättä meteliä, että päästäkää

Lue lisää »
Scroll to Top