Kangashäkki v2

Kangashäkki v2 1 Kangashäkki v2
Tutkin noita kangashäkkejä ja edellisessä postauksessa olin juuri löytänyt i-sarjan. Kun vähän syvennyin enemmän, niin ilmeisesti hivenen kallimmassa n-sarjassa on puolensa (aluksi en nähnyt näissä mitään eroja).

N-sarjassa voi vetoketjun ”lukita”. Ilmeisesti tärkeä ominaisuus, ainakin sen jälkeen kun luki Champdogs keskustelupalstaa asian tiimoilta (mm. Yvonnen kommentit). Omat koirani nyt tuskin söisivät häkkiä, mutta teltasta osaavat avata vetoketjut. Lisäksi n-sarjaassa on taskoja esim. pullolle ja hihnoille. Ja onhan se hivenen isompi. Ko. häkin voi myös kiinnittää autossa. Eli vaikuttaisi autokäytössäkin turvallisemmalle, tuon vetoketjukiinnityksen lisäksi.

N-sarjassa väri näyttäisi olevan harmaa, joka on ok. i-sarjassa olisi ollut sininen.
Täällä näkee miten häkin voi koota hyvin lyhyesti kun painaa ”click to play”.

Olen jo laittanut n-sarjan häkin ostoskoriin päällisen kanssa. Päällinen tulee Nikille. Kassalle asti en vielä ole mennyt, koitan nyt vielä katsella, että häkki varmasti olisi toiveiden mukainen.

Satunnaisia poimintoja

Kuvia

Etsin töissä yhtä mailia ja törmäsin kotikoneelta töihin lähettyihin Ellan kuviin (ennen kuin tiesin mitään Orb’ista). Printtasin noita töissä väriprintterille. Kuvat ovat kotona ja olen

Lue lisää »

Näyttelyyn

Eddien ensimmäinen näyttely on tänään. Sataa aika lailla ja se on ulkonäyttely. No, flatit tykkää. Pitää vain ottaa pikkukamera mukaan eikä tuota parempaa. Kirjoittelen illemmalla

Lue lisää »

Aktiviteetit

Keskiviikkona pojat olivat koirapuistossa leikkimässä flattityttö Fasun kanssa. Fasun leikit olivat aika rajuja, joten hän leikki enimmäkseen Eddien kanssa. Alfie jäi vähän ”altavastaajaksi”. Torstaina olimme

Lue lisää »
Scroll to Top