Tulokset Kennelliitolta

Sain textarin Kennelliitosta: Ellan lonkat A/A, kyynärpäät 0/0.

Ji-piii! 🙂

Ai niin, Ella ja Niki ilmoittautuivat tänään SNJ:n päänäyttelyyn. Tänään onkin viimeinen ilmoittautumispäivä. Kangashäkkikin tuli tänään tilattua. Onpahan sitten kunnon käyttöä sillekin.

Satunnaisia poimintoja

Long time

Eikä kirjoittelua… Hups! Koirat ja kissa voivat hyvin. Kävin juuri ostamassa RC 4800 ruokaa kun tuo Alfie poika on niin hoikka. Pojathan saattavat aamuisin ulkoiluttaa

Lue lisää »

Lääkitys

Yhden kaverini piti pyytää el.lääkäriltä särkylääkettä reseptillä. Erinäisistä syistä johtuen hän ei päässytkään tutulle el.lääkärille, joten sai vain yhden reseptin. Tuttu olisi kirjoittanut lääkettä useammaksi

Lue lisää »

Koiranelämää

Tämä on kopioitu FaceBookista, mutta se oli sen verran hyvää asiaa että laitan tämän tänne ”parempaan säilöön”: NÄKEMYS KOIRAN TARKOITUKSESTA Eläinlääkärinä toimiessani minut kutsuttiin kerran

Lue lisää »
Scroll to Top