Eroon photoblogista?
Siitä on jo useita kuukausia kun pyysin päästä pois photoblogin listoilta. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Klikkasin vaihtoehtoa ”Author requests removal”. Tästä siis on todella
Siitä on jo useita kuukausia kun pyysin päästä pois photoblogin listoilta. Mitään ei ole vieläkään tapahtunut. Klikkasin vaihtoehtoa ”Author requests removal”. Tästä siis on todella
taipparia. Kohta ei enää hymyilytä. Eddie tekee ihan hyvää työtä, mutta jostain syystä taippareissa aina menee jokin mönkään. Niin kuin myös taas tänään. Jo kaksi
ja Eddiehän meni. Ei ollut nähnyt kun jätin damin. Lähetys vähän taiteilua, että pysyy tällä polvella ”hangessa” pystyssä kun ei voi siinä kohdin tukeutua sauvakävely