Viikonloppu

Lauantaina kävin melko aikaisin tyttöjen kanssa Mylliksellä lenkillä ja uimassa (siis koirat ainoastaan uivat). Iltapäivällä jo 14 aikaan piti lähteä ajoissa synttäreiden viettoon.

Vanhempani kävivät 19 aikaa pissittämässä ja ruokkimassa koirat.

Tullessani kotiin täällä kaikki oli ok. Ei edes kuulunut mitään haukuntaa sisältä kopsutellessani ovelle korkokengissä.

Nyt sunnuntaina tulee ajoittain aika ”kivasti” vettä. Voisi vihdoin testata sen Rukan GoreTex puvun ja mennä käymään ulkona.

Päivitys klo 17 jälkeen: kävimme Mylliksellä ja uusi puku toimi hyvin. Aluksi ei meinannut edes sataa, mutta sitten loppumatkasta tuli oikein kunnolla. Ukkonen vähän jyrähteli myös, kunnes yht’äkkiä salama välähti ja ukkonen jyrähti ihan sairaan kovalla yläpuolella. Molemmat koirat (myös Niki) säikähtivät ja meikäläisellä sydän hyppäs kurkkuun. Toista vastaavaa ei onneksi enää tullut ja pääsimme hyvin takaisin autolle ja sitten kotiin. Suuntasimme kuitenkin suorinta reittiä pois tuon kolahduksen jälkeen ja lenkkiä jäi hieman normaalia lyhyemmäksi.

Satunnaisia poimintoja

Liesisuoja

Ostin pari vuotta sitten liesisuojan. En niistä juuri mitään tiennyt, joten käytäntö osoitti ettei ihan toimi. Ei ainakaan koiran kanssa jos liesisuoja on tarrakiinnityksellä. Luit

Lue lisää »

Kakara

Minnie on kyllä helppo pentu. Taas sai nukkua koko yön putkeen. Se tosin nukkuu jo sängyssä… Olen yrittänyt saada sitä nukkumaan sängyn vieressä paksulla patjalla,

Lue lisää »

Ellan hiihtoreissu

Ajattelin antaa Ellalle kunnon kyydit ja otin se mukaan hiihtoreissulle sunnuntaina. No, eipä tuota hiihtokokemusta ole aikoihin kertynyt itsellekkään, mutta positiivisesti ajattelin, että vauhti on

Lue lisää »
Scroll to Top