Vesileikkejä

Eilen (la) oli aika kuuma päivä ja suuntasimme heti aamusta lenkille. Otto lähti mukaan.

En kovin pitkää lenkkiä tehnyt kun paarmat jahtasivat ja viime viikosta oli ampiaisen pisto ja perjantaista paarman. Molemmille olen allerginen ja niistä tulee kipeät polttavat patit (kortisoni laskee turvotusta ja antihistamiini auttaa allergiseen reaktioon. Kannattaa olla kyypakkaus aina mukana).

Myöhemmin naapuri toi minulle tynnyrin ja jäi samalla leikkimään poikien kanssa. Pihalta löytyi omena ja sitä sitten hän heitteli muutamia kertoja koirille lampeen.

Eddie noutamassa omenaa

Eddie Eddie palauttaa omenaaEddie palauttaa omenaa

Eddie, Otto ja Alfie

Alfie haluaa omenan Eddieltä

Alfie yrittää napata omenaa

Ajoittain sitä osaa arvostaa tuota isoa lampea pihalla.

Satunnaisia poimintoja

Haukunestoa

Kuulin eilen, että naapuri oli taas valitettut koirieni haukunnasta. Haukkuvat kuulemma yötä päivää. Jos hän ylipäätäänkin antaisi kaikesta kertomastaan rehellisiä ja täsmällisiä kuvauksia, niin hänen

Lue lisää »

Lattia

Asuntoni tammiparketti on kokenut 5 flattia ja ajattelin tehdä sille jotain. Kun asuntoni oli tässä reilu 3kk myynnissä, niin joka näytössä siitä huomautettiin. Yksi kaverini,

Lue lisää »
Scroll to Top