Elmo

Mitenkäs tämän nyt selittäisin….

Yksi kaverini meni tänään katsomaan kissoja (samasta paikasta, josta Lottakin on) ja päätin mennä mukaan.

Lähdin sieltä kissan kanssa elikkä Lotta on saanut kaverin. Nyt otin pojan. Lotta tuli ensimmäisenä siksi, että tytöt ovat parempia metsästämään ja Lotan tehtävä on pitää hiirikanta kurissa.

Kaverini oli miettinyt poikaa, mutta päätyi sitten juuri tyttöjen paremmasta metsästyksestä johtuen tyttöön. Eli sain ainoan pojan. Nimikin sille oli valmiina: Elmo. Mikäs siinä. Nyt on talossa ukkovalta: Eddie, Alfie ja Elmo. (Kuvissa Elmo tuimana).

. Elmo, 2kk

Elmo

Elmo ja Lotta eivät ole vielä ystävystyneet. Elmo pysyttelee kissaboxissa visusti. Josko huomenna tai ylihuomenna alkaa hirveä rumba.

Satunnaisia poimintoja

Myllis

Oltiin taas tiistainakin Mylliksellä lenkillä. Säästyypähän pahimmilta kurilta. Lumi oli todella paljon taas sulanut ja nyt lenkkeily oli helpompaa. Niki tuli edelleenkin ihan tohkeissaan mukana

Lue lisää »

Totuttelua

Ellan ja Lunan leikkejä viime syksynä. Aktiivinen koiraelämä on tällä hetkellä katkolla. Outoa niin pitkän ajan jälkeen. Nikin kanssa menee niin rauhallisesti. Tänään lähtiessäni töihin

Lue lisää »

Videoklipsejä reissusta

Viime viikonlopun reissusta löytyy muutama videoklipsi Ovi-palvelusta. Meikä juuri sai tänään tiedon, että olen voittanut Nokia E63 puhelimen Ovi kilpailussa 🙂

Lue lisää »
Scroll to Top