Tuli ja meni

Siis viikonloppu.

Pyhitin viikonlopun tavaroiden järjestelylle ja muullekin vastaavalle. Pojat ovat oppineet jo itsenäisesti lenkkeilemään… Pitänee tottua paikalliseen maalaiselämään: ovi auki ja pojat lähtevät ½-1 tunnin lenkille ja tulevat sitten kotiin. Siinä ne kuitenkin omalla & naapurin pihalla pysyvät ja juoksevat, joten toisaalta miksi stressata?

Otto naapurista tietty viihtyy meillä. Se on niin ihastunut Lottaan. Siinä se sitten vinkui Lotan perään olohuoneessa, kunnes meikäläinen ei enää kestänyt sen hajuja. Otin Oton ja vein pesuhuoneeseen. Shampoo- & saippupulloja kului, mutta Otto tuli pestyä. Myöhemmin vähän harjasin sitä ja siitä Otto piti.

Pojatkin tulivat harjattu, vaikka eipä niissä tällä hetkellä harjattavaa pahemmin ole. Uusi pölynimuri ei oikein imuta. Mikäköhän sitä nyt riivaa?

Tänään olisi tarkoitus mennä lenkittämään pojat lähimetsiin ja treenatakkin voisi. Alfie tuossa viikonloppuna kantoi & luovutti kuivattua kaninturkkia.

Satunnaisia poimintoja

Tottista & treeniä

Käytiin Eddien kanssa Impivaaran Hallien perus tottelevaisuus treeneissä torstaina. Sen jälkeen heitin sille lampeen vielä kahdesti lokkia.  Ensimmäisen heiton olin rannalla odottamassa ja Eddie toi

Lue lisää »

Triljoona karvaa

Nyt riitti! Karvaa on niin paljon ympäri kämppää + styroksin palasia (pojat ”vähän” eilen päivällä leikkivät), että tästä ei enää tule mitään ilman kunnon imuria.

Lue lisää »

Koira osaa lukea ihmistä

Harvardin yliopistossa on tehty mielenkiintoinen tutkimus. Monen koiranomistajan mielestä hänen lemmikkinsä on lähes ajatustenlukija. Asiassa on myös perää, sillä tutkimusten mukaan koira tajuaa ihmisen viestejä.

Lue lisää »
Scroll to Top