Olisi kiva saada lenkit pläjäytettyä tänne sivulle tällälailla.
En saa iFrame widgettiä pelittämään WP:ssä vaikka kiltisti tein ohjeiden mukaan. Damn….
Ehkä vois kokeilla jotain vanhempaa versioo kun taas jaksaa?
Alien lenkillä:
Olisi kiva saada lenkit pläjäytettyä tänne sivulle tällälailla.
En saa iFrame widgettiä pelittämään WP:ssä vaikka kiltisti tein ohjeiden mukaan. Damn….
Ehkä vois kokeilla jotain vanhempaa versioo kun taas jaksaa?
Alien lenkillä:
Tein aamulla töitä kotona, mutta siten oli tarvetta mennä fyysisesti paikalle, joten pojat jäivät kotiin. Alfie oli portin takana makkarissa kauluri kaulassa. Vähän apeana jäi.
SNJ:n palstalla taas tullut vietettyä jonkiin verran aikaa. Löysin keskustelun sirutuksesta ja linkin palveluun, johon lemmikkinsä tiedot mikrosirunumeroineen voi lisätä á 20€/lemmikki. Mietin, että jos

Postilaatikossa oli lappu, että pojille on tullut iso paketti, joka ei mahtunut postilaatikkoon: ”Hyvä asiakkaamme Alfie & Eddie <sukunimi>” luki kortissa. Mahtoivatkohan tietää, että ko.