Täti

Flatti aiheen vierestä, eikä muutoinkaan käsittele koira-asiaa, mutta silti pitää laittaa tänne.

Minusta tuli täti tänä aamuna klo 8!

Veljeni vaimo synnytti 10 pisteen pojan.

t. täti

Satunnaisia poimintoja

Lenkkeilyveje

Tällä viikolla on olllut ihan sikaliukasta. Torstaina kävimme taiteilemassa tuolla ulkona ja hyvä kun pystyssä pysyi. Ulkoiluta nyt siinä sitten koiria, varsinkin kun en tällä

Lue lisää »

Talviturkki

Pojathan ovat heittäneet talviturkkinsa ties milloin, mutta meikäläinen vasta tänään (vuodelta 2007). Viime vuosi jäi sateiden ja koleuden takia kokonaan uimattomaksi. Vaikken hirmupitkään tuolla kellunut,

Lue lisää »

Lenkillä

Eilen kävimme taas tutussa paikassa lenkillä ja menimme pitempää versiota. Pojat löysivät taas sen pään ja se taitaa ollakin jäniksen pää. Lähellä lenkin loppuosuutta Eddie

Lue lisää »
Scroll to Top