Nuuksiossa, partX

Nuuksiossa, partX 1 Nuuksiossa, partX
Eilen törmäsimme Nuuksion lenkillä 1½-vuotiaaseen tolleripoikaan. Tai lähinnä se ryntäsi Nikin luo ja oli ihastuksesta sekaisin. Ei totellut omistajaa, joka yritti pillillä kutsua luokse. Jäimme sitten hetkeksi juttelemaan. Nikille teki hyvää saada vähän seuraa.

Jatkoimme matkaa ja jossain puolivälin jälkeen Niki oksensi. Pääsin pariksi sekunniksi samoihin fiiliksiin kuin pari kuukautta sitten. Ilmeisesti on asioita vielä käsittelemättä, koska tunnistin sen saman tunteen kuin silloin kun Ella oksenteli.

Lenkki sujui ihan hyvin muuten. Ilmeisesti Niki oli huomaamattani syönyt jotain sopimatonta ja oksensi vain tuon kerran. Ihan koirannappuloita sisälsi tuotos.

Illalla kävin viemässä Ellan haudalle kynttilän. Tuntui pahalle. Jälleen kerran mietin siinä, että miksi näin piti käydä.

Yöllä näin unta Ellasta. Olin lenkittämässä kolmea koiraa: kaksi oli flatteja (Ella ja Omskakas Mette) ja yksi oli kultsu. Ella juoksi unessa kovaa ja sillä oli meno päällä.

Näin yksi viaton oksennus saa jopa unet aikaiseksi. Päivän kuva on sitten kuin unen mukainen: Ella oikealla, Mette keskellä ja Suvi vasemmalla.

Satunnaisia poimintoja

Toukokuun yhteenveto

Harvinainen toukokuu. Pihalla on sattunut ja tapahtunut by eläimet. Ei nimittäin ole aikoihin tullut sairastettua näin flunssaa. Ensin huhtikuussa ja jytkympi sitten toukokuussa. Koirat eivät

Lue lisää »

Flattien MacGyver

Alfien on flattien MacGyver, ihmemies. Minniellä on nyt juoksu, joka on aiheuttanut lisätöitä meikäläiselle (sekä isälleni). Alfie the Ihmemies kun on jo oppinut miten portti

Lue lisää »

Vaakku

Naapuri suositteli, että treenaisin Ellaa useasti ennen taippareita tottumaan enemmän riistaan. Hän mietti josko Ella olisi vähän ailahtelevainen kun välillä suostuu ottamaan riistaa ja välillä

Lue lisää »
Scroll to Top