Tallilla

Reilun kahden vuoden tauon jälkeen taas ratsastamassa. Mahtavaa! Kun 6-vuotiaana aloitti harrastuksen, niin eipä nuo tauot ihan hirveästi taitoihin vaikuta.

Otin pojat mukaan tallille, koska niillä on mahtavan karvanlähdön lisäksi mahtava riehu päällä. Tosin ratsastuksen aikana joutuivat olemaan autossa. Muutoin annoin niiden hihnassa haistella heppoja ja ihania tallin hajuja.

Pojathan olivat hoidossa Englannin reissun aikana Inkoossa ja siellä oli hevosia. Olivat nytkin ihan into piukeena tallilla.

Maalla on ratsastuskin edullista. Ihan toista kuin pk-seudun hinnat.

Kyllä maalla on mukavaa!

Satunnaisia poimintoja

Slurps

Sain tänään ystävältäni ”slurps” aiheisen viestin. Linkki vie hauskalle sivulle, joka tosin hetken päästä alkaa myymään koira-aiheisia juttuja, mutta alku on hauska.http://www.theslurps.com/

Lue lisää »

Hevostelemassa

Pojat kävivät tänään taluttamassa Vihdissä yhtä tammaa. Sillä oli oikea takajalka vähän pipi, joten sitä ei voinut ratsastaa. Matkalla Eddie löysi sörkan. Nam! Sorkka maistuu

Lue lisää »

Lennot varattu

Nyt on sitten lennot varattu flattiviikonloppua varten kesäkuussa + pari ylimääräistä päivää. Lähtö pe 6.6 ja paluu ke 11.6. Edullisimmat liput näytti saavan Terminal A:n

Lue lisää »
Scroll to Top