Tallilla

Reilun kahden vuoden tauon jälkeen taas ratsastamassa. Mahtavaa! Kun 6-vuotiaana aloitti harrastuksen, niin eipä nuo tauot ihan hirveästi taitoihin vaikuta.

Otin pojat mukaan tallille, koska niillä on mahtavan karvanlähdön lisäksi mahtava riehu päällä. Tosin ratsastuksen aikana joutuivat olemaan autossa. Muutoin annoin niiden hihnassa haistella heppoja ja ihania tallin hajuja.

Pojathan olivat hoidossa Englannin reissun aikana Inkoossa ja siellä oli hevosia. Olivat nytkin ihan into piukeena tallilla.

Maalla on ratsastuskin edullista. Ihan toista kuin pk-seudun hinnat.

Kyllä maalla on mukavaa!

Satunnaisia poimintoja

Vuohenmaitoa koirille

Koirat ovat joutuneet olemaan ilman vuohenmaitoa pitkään. Kun viime kesänä meni polvi eikä se vieläkään ole kunnossa, niin jäi lypsäminen. Nyt kyllä lypsäisin taas, mutta

Lue lisää »

MBT kengät

Tälle sivustolle on tultu paljon ”MBT-kengät” haulla. Suosittelen kenkiä. Ne ovat hyvät ja auttoivat kun oli iskias (yhdessä eBaysta hankitun selkäkipin kanssa). Nyt olen lukenut,

Lue lisää »

New kid on the block

Ihanhan tässä on kuumimmat uutiset unohtunut kertoa: Hartsa (Härski) Hartikainen tuli n. 3 viikkoa sitten tänne hoitoon. Hartsa on vuoden ikäinen konsultoiva pukki (konsultoi, ei

Lue lisää »
Scroll to Top