Tallilla

Reilun kahden vuoden tauon jälkeen taas ratsastamassa. Mahtavaa! Kun 6-vuotiaana aloitti harrastuksen, niin eipä nuo tauot ihan hirveästi taitoihin vaikuta.

Otin pojat mukaan tallille, koska niillä on mahtavan karvanlähdön lisäksi mahtava riehu päällä. Tosin ratsastuksen aikana joutuivat olemaan autossa. Muutoin annoin niiden hihnassa haistella heppoja ja ihania tallin hajuja.

Pojathan olivat hoidossa Englannin reissun aikana Inkoossa ja siellä oli hevosia. Olivat nytkin ihan into piukeena tallilla.

Maalla on ratsastuskin edullista. Ihan toista kuin pk-seudun hinnat.

Kyllä maalla on mukavaa!

Satunnaisia poimintoja

Adressi

Tämä on niin julmaa, että päätin laittaa tänne tiedoksi. http://aasiankarhutarhat.com/

Lue lisää »

Go Nappi

Olin tänään Napin (Flat Garden’s Arthur XII) kanssa Nokia Aglity(kerhon) kisoissa ja Nappi sijoittui hienosti toiseksi! Hyvä Nappi! Kuva Napista palkintopallilla tulee myöhemmin kunhan se

Lue lisää »

Lounasaika

Teen tänään töitä kotona ja ajattelin paistaa jauhelihan (400 g). Se oli tuossa liedella ja tulin hetkeksi tähän PC:n äärelle. Kun menin takaisin oli jauheliha

Lue lisää »
Scroll to Top