Tallilla

Reilun kahden vuoden tauon jälkeen taas ratsastamassa. Mahtavaa! Kun 6-vuotiaana aloitti harrastuksen, niin eipä nuo tauot ihan hirveästi taitoihin vaikuta.

Otin pojat mukaan tallille, koska niillä on mahtavan karvanlähdön lisäksi mahtava riehu päällä. Tosin ratsastuksen aikana joutuivat olemaan autossa. Muutoin annoin niiden hihnassa haistella heppoja ja ihania tallin hajuja.

Pojathan olivat hoidossa Englannin reissun aikana Inkoossa ja siellä oli hevosia. Olivat nytkin ihan into piukeena tallilla.

Maalla on ratsastuskin edullista. Ihan toista kuin pk-seudun hinnat.

Kyllä maalla on mukavaa!

Satunnaisia poimintoja

Tohtorilla

Niki kävi tänään tohtorilla kun Metacam alkoi olemaan lopussa. Ei ollut Nikin kunnossa mitään valittamista ikään nähden. Sydäntä kuunneltiin pitkään ja hartaasti ja kuulosti hyvälle.

Lue lisää »
Yleistä

Hyvää uutta vuotta

[:fi]Hyvää uutta vuotta kaikille flateille ja flatinmielisille. Ja toki muillekin. Vuosi vaihtuu pian ja toivottavasti vuodesta 2019 tulee meille kaikille parempi kuin 2018. Vuoteen 2018 mahtuu hyviä

Lue lisää »

Ellan tietoja

On tässä blogissa se hyvä puoli, että täältä sain Ellan juoksut ylös. Olin unohtanut merkitä ne Ellan terveyskorttiin. Piti selvittää koska voisi sitä lonkkakuvausta alkaa

Lue lisää »
Scroll to Top