Se on niin väärin

Tänään oli flattinetin vieraskirjassa Bessyn kuoleman syy.

Jälleen myrkytystapaus Lappeenrannassa!! ”Bessy” Artnemisflat Conchita kuoli äkillisesti, rajun sairauden johdosta joulun alla. Syyksi on nyt selvinnyt vakava munuaisvaurio, jonka on aiheuttanut mahdollisesti etyleeniglykoli, jota on esim. pakkasnesteissä. Täytyy sanoa, että joillakin ihmisillä on todella sairaat huvit 🙁

18. tammikuuta 2008 klo19:42:16

Miten turha kuolema! 🙁

Satunnaisia poimintoja

Go Nappi

Olin tänään Napin (Flat Garden’s Arthur XII) kanssa Nokia Aglity(kerhon) kisoissa ja Nappi sijoittui hienosti toiseksi! Hyvä Nappi! Kuva Napista palkintopallilla tulee myöhemmin kunhan se

Lue lisää »

Kouluun

Eddiellä alkaa tänään koulu 🙂 Eli pentukurssi alkaa. Raportoin illemmalla tai huomenna miten meni eka kerta vai jäätiinkö jo heti luokalle. Toivottakaa onnea koulutien alkuun

Lue lisää »

Nikin isä

Löysin netistä artikkelin (tanskaksi), jossa oli pari kuvaa Nikin isästä Claverdon Defenderistä. Nikin isä keskimmäisenä ja hänen äiti oikealla (äiti poikiensa kanssa). Nancy Laughton &

Lue lisää »
Scroll to Top