Tänään oli flattinetin vieraskirjassa Bessyn kuoleman syy.
|
|
| 18. tammikuuta 2008 klo19:42:16 |
Miten turha kuolema! 🙁
Tänään oli flattinetin vieraskirjassa Bessyn kuoleman syy.
|
|
| 18. tammikuuta 2008 klo19:42:16 |
Miten turha kuolema! 🙁
Olin tänään Napin (Flat Garden’s Arthur XII) kanssa Nokia Aglity(kerhon) kisoissa ja Nappi sijoittui hienosti toiseksi! Hyvä Nappi! Kuva Napista palkintopallilla tulee myöhemmin kunhan se
Eddiellä alkaa tänään koulu 🙂 Eli pentukurssi alkaa. Raportoin illemmalla tai huomenna miten meni eka kerta vai jäätiinkö jo heti luokalle. Toivottakaa onnea koulutien alkuun
Löysin netistä artikkelin (tanskaksi), jossa oli pari kuvaa Nikin isästä Claverdon Defenderistä. Nikin isä keskimmäisenä ja hänen äiti oikealla (äiti poikiensa kanssa). Nancy Laughton &