Noutokapula

Torstaina, perjantaina ja nyt lauantaina treenasin Alfieta damilla. Aina se otti damin kylppärissä ja haki kun heitin sitä metrin. Teimme tänä pari kertaa kerralla ja n. kolme kertaa päivässä. Olin tyytyväinen.

Kävimme tänään tuulesta ja sateesta huolimatta reippaasti Mylliksellä lenkillä. Lenkin jälkeen otin siipidamin ja näytin sitä Alfielle. Ei ollut kiinnostava! Eddie taasen nouti damin hienosti kun tein sille ykkösmarkkeerauksen. Tämä sai tuolla kerralla riittää, koska olin aivan läpimärkä sateesta.

Kotona annoin Alfielle kylppärissä damin ja se otti sen epäröimättä. Samoin kun heitin sitä metrin.

Mietin, että kun se kuitenkin kotona kantelee kaikenlaista purnukkaa, niin jospa kokeilisin sille ulkona puista noutokapulaa. Pitää ensin hankkia sellainen. Tänään en M&M:n varastomyynnistä niitä löytänyt (loppuneet), mutta viikolla haen jostakin.
Noutokapula 1 Noutokapula

Aika erikoista tuo Alfie suhtautuminen damiin. Ettei vaan olisi keskittymisvaikeuksia ulkona? Kun sisällä sujuu niin hyvin.

Satunnaisia poimintoja

Aapeli

Aleksi sai tänään klo 20.02 veljen. Ja Eddie & Alfie uuden serkun 😉 terv. Tupla-täti

Lue lisää »

Forssan näyttely

Koko kööri käväisi tänään Forssan kesänäyttelyssä. Onneksi Tiina tuli mukaan, koska muutoin noiden kanssa liikkuminen olisi ollut ”vähän” haastavaa (tavarat ja koirat). Minnie oli ainut

Lue lisää »

Ella the täystuho

Ella on ollut villinä jonkun aikaa. Sillä oli juoksu syys/lokakuun vaihteessa, joten toivottavasti se on vain jotain siihen liittyvää ja ohimenevää. Isot tyynyni ovat nykyisin

Lue lisää »
Scroll to Top