Reeniä

ilman T:tä.

Ostin halogeenilampun etupihalle (sivulla niitä on 2 kpl: näkee puuvarastoon ja koiratarhaan hyvin), jotta pimeällä voisi ottaa poikien kanssa sulkeisia.

Sain se eilen laitettua seinään väliaikaisratkaisulla, mutta reenaaminen jäi kun sain ison lastin puita. Laitettiin ne autokatokseen kakkos auton paikalle (kun miulla ressukalla on vain yksi auto….).

Nyt sitten hauista kasvatellen siirrän puita puuvarastoon sekä tietty reenailen valaistulla etupihalla. Tuostakin halogeenista (uuden näköinen ja oloinen) köyhdyin 3 euroa lähikirppiksellä. Kyllä maalla on mukavaa.

Satunnaisia poimintoja

Noutaja tuli

Kukolle nimittäin. Kun kukon viime kuussa supi yritti napata, niin se viisastui ja pysyi hiljaa. Pari viimeistä päivää se oli kiekua kajautellut ahkerasti. Jopa kävi

Lue lisää »

WidSets

Tätä blogia voi lukea myös kännykän kautta näppärästi. Valokuvatkin näkyvät. WidSets palvelun kautta onnistuu. Englannin kielinen blogi on WidSetsien kautta paljon suositumpi, mutta onpa ”yleisökin”

Lue lisää »
Leevi kissa
kissa

Kissatappelu

[:fi]Leevin aluksi harmittomaksi näyttävä nirhauma, olikin tulehtunut.[:en]Leevi had a little wound in his head and it did not heal by itself.[:]

Lue lisää »
Scroll to Top