Reeniä

ilman T:tä.

Ostin halogeenilampun etupihalle (sivulla niitä on 2 kpl: näkee puuvarastoon ja koiratarhaan hyvin), jotta pimeällä voisi ottaa poikien kanssa sulkeisia.

Sain se eilen laitettua seinään väliaikaisratkaisulla, mutta reenaaminen jäi kun sain ison lastin puita. Laitettiin ne autokatokseen kakkos auton paikalle (kun miulla ressukalla on vain yksi auto….).

Nyt sitten hauista kasvatellen siirrän puita puuvarastoon sekä tietty reenailen valaistulla etupihalla. Tuostakin halogeenista (uuden näköinen ja oloinen) köyhdyin 3 euroa lähikirppiksellä. Kyllä maalla on mukavaa.

Satunnaisia poimintoja

Oraakkeli: pentu tulossa

Kun en vielä ole soittanut Marylle (ehkäpä nyt tänä iltana vihdoinkin), niin tässä töiden lomassa kysyin asiaa Oraakkelilta. Jippii! Pentu on tulossa 😀

Lue lisää »

Kantapuput

ovat nyt molemmat saapuneet. Ja romantiikkaa oli heti ilmassa. Pari tyttöä tosin voisi vielä ottaa kun noita kanikoppejakin on nyt 3 kpl. . Vuohille pupuun

Lue lisää »

Sapuskaa

Pojat ovat olleet luonnollisella ravinnolla maaliskuusta 2010 ja Minnie vuoden iästä lähtien. Ohjeita olen yrittänyt parhaani mukaan soveltaa ja toisaalta tuskin noita nyt kovin pahastikaan

Lue lisää »
Scroll to Top