Reeniä

ilman T:tä.

Ostin halogeenilampun etupihalle (sivulla niitä on 2 kpl: näkee puuvarastoon ja koiratarhaan hyvin), jotta pimeällä voisi ottaa poikien kanssa sulkeisia.

Sain se eilen laitettua seinään väliaikaisratkaisulla, mutta reenaaminen jäi kun sain ison lastin puita. Laitettiin ne autokatokseen kakkos auton paikalle (kun miulla ressukalla on vain yksi auto….).

Nyt sitten hauista kasvatellen siirrän puita puuvarastoon sekä tietty reenailen valaistulla etupihalla. Tuostakin halogeenista (uuden näköinen ja oloinen) köyhdyin 3 euroa lähikirppiksellä. Kyllä maalla on mukavaa.

Satunnaisia poimintoja

Nikin häntä

Olen jo aika pitkän aikaa huomannut Nikin hännässä erikoisuuden. Aluksi luulin se vain olevan karvankasvuun liittyvä. Sitten myöhemmin koitin häntää ja löysin sieltä rasvapatin. Ajattelin

Lue lisää »

Taas on shoppailtu

Ainakin toivottavasti. Huusin eBaysta pari ”elokuvaa”: Gundog training DVD hunting/shooting James Douglas: Gundog training Vielä kun voittaisi huudoilla. Tuo jälkimmäinen on VHS, mutta onneksi on

Lue lisää »

Eddien eka pyöräretki

Kävimme tänään pienellä pyöräretkellä Eddien ja Nikin kanssa. Suunta oli tuo lähijärvi. Asumme paikassa nimeltä Järvenperä, joten järvi löytyy. Sinne on matkaa reilut pari sataa

Lue lisää »
Scroll to Top