Messari

Messari 1 Messari
Eilen tuli vietettyä aikaa Messarissa flattikehässä.

Tapasin pitkästä aikaa Finn’in ja John Andreen. Heillä on myös Ellan veli Norjassa. Nyt mukana oli heidän flateistaan vain Mathilde, jonka Ellan veli on jo astunut ja pennut syntyvät myöhemmin tässä kuussa. Tästä yhdistelmästä en ota pentua, vaikka tietenkin Fredricin (Ellan veli) tausta kiinnostaisi. Otan Margosta, joka keinosiemennetään ensi kuussa. Uros on jo ollut kuolleena muutaman vuoden. Pennut siis syntyvät maaliskuussa ja luovutus toukokuussa. Kumpa aika meni nopeasti.

Pojat vähän epäilivät, että astutetaanko Bonnie (Ellan sisko UK:ssa). Mary on jo iäkäs ja riippuu ihan siitä jaksaako/viitsiikö Maryn poika hoitaa homman. Tällä hetkellä on ilmoittanut, että jaksaisi, mutta mitä sitten kun aika tulee. Mary itse kyllä oli aika vakuuttunut kun hänen kanssaan keskustelin aikasemmin, että Bonnie astutetaan. Toivottavasti.

Messarisssa flateissa voitti tietty Simon. Sillä taitaa olla aika hyvä putki päällä ollut jo pitkään.

Satunnaisia poimintoja

Taipparitilastoa

Erään SNJ:n keskustelupalstan kirjoituksen motivoimana laskeskelin jalostustietokannassa olevaa NOU tilastoa. Tämä on ajalta 2005 – 10.8.2009 sis. kaikki noutajat: YHT. 834 100.00% NOU0 470 56.35%

Lue lisää »

Minnie 6 years

[:fi]Lokakuussa on juhlarintamalla kiirettä. Tänään Minnie täyttää 6 vuotta! Paljon onnea. Asiaan kuuluvasti raakakakkua tarjolla. Muutkin toki saivat, mutta sitä ei dokumentoitu.[:en]October is a busy

Lue lisää »

Reissussa

Lähdettiin mustisten kanssa reissuun. Jo 10 km kohdalla piti tarkistaa, että kiireessä kaikki koirat olivat mukana. Eddien & Alfien näin taustapeilistä, mutta en Minnietä. Auto

Lue lisää »
Scroll to Top