Pimp my flattimobiili

Nyt on poikien tilat fixattu flattimobiilissa.

Elikkä auto on jo aikaa sitten muutoskatsastettu pakettiautoksi (säästöä n 400 euroa per vuosi). Takapenkit otettiin kokonaan pois. Sen jälkeen tila on ollut luovasti koirien käytössä.

Ennen

Pääsääntöisesti penkkien paikka ja jalkatila on korotettu mitä erikoisemmilla viritelmillä (mattoja, huopia, saunajakkara) niin, että takaosa on ollut suurinpiirtein samalla tasolla.

Lauantaina sitten isukki laittoi sen paremmaksi. Nyt on lastulevy koko takaosassa niin, että takaosa on samankorkuinen.

Isukki töissä

Säätämistä

Työnalla

Lisää säätämistä

Lopputulos

Lopputulos

Paljon jäi mattoja & muuta sälää nyt yli. Parasta tuossa on, että takaosaan mahtuu ihan suorana nukkumaankin. Näin tulevaa kesää kun ajattelee, niin mikäs tuolla takana on köllötellä poikien kanssa. Ei tarvitse telttaa pystytellä.

Satunnaisia poimintoja

Lohjan näytelmä

Eddie & Minnie osallistuivat näyttelyyn Lohjalla. Alfie jäi vahtimaan kotia. Tuomarina oli James Irvine Englannista. Arvostelut Eddie: AVO-ERI,  AVK4 Minnie:  AVO-ERI,  AVK4 Eddie: 4 year

Lue lisää »

Lenkkikaveri

Illalla lähtiessämme lenkille, yritti Niki ottaa pehmolelua lenkkille mukaan. Juoksi tohkeissaan pehmopupu suussa kun laitoin ulkovaatteita päälle. Arvatkaa hymyilyttikö tullainen n. 14-vuotiaan reipas meininki? Tuli

Lue lisää »
Scroll to Top