Näyttelyssä

Kirjoitettu oikeasti 12.7.09

Yksi postaus on unohtunut tästä suomenkielisestä blogista: Pojat olivat näyttelyssä 4.7 (Tuusula Summer Show).

Molemmat saivat ERI:n (joita jaettiin melkein kaikille). Eddie sijoittui urosten avoimen luokan neljänneksi. Aluksi tuomari laittoin Alfien sille paikalle, mutta nopeasti vaihtoi Eddien edelle ja sitten katsoi yhden kierroksen juoksun ja sijoitus jäi sitten näin. Eli jos viides sija olisi ollut, niin sitten Alfie olisi ollut siinä.

Eddie esiintyi hienosti, mutta Alfie ei. Meillä oli ollut pari päivää vieraita, joten Alfie oli käynyt ylikierroksilla ja sitten oli väsymyksen ja yliaktiivisuuden välimaastossa eikä oikein ottanut kontaktia.

Kävin pyytämässä arvostelulaput ja vasta kotona huomasin, että Alfien sijaan saimmekin toisen koiran arvostelun.  Toivottavasti saamme Alfien arvostelun jossain vaiheessa postitse.

Eddie kehässä

Eddie kehässä
Alfie (kuva: Susanna Stenman)

Alfie (kuva: Susanna Stenman)
Pojat

Pojat

Satunnaisia poimintoja

Suurta juhlaa

Kun Mira täytti 12-vuotta, oli se kova juttu. Harvinaista herkkua flatille. Sitä piti juhlia oikein kunnolla. Vielä enemmän taisi hämmästyttää 13-vuotissynttärit, saatikka 14. Ihmettelin hyvää

Lue lisää »

Leikinloppu

[:fi]Oli villi 70-luku ja vanhempani rakensivat taloa Espooseen. Jotakuinkin samoihin aikoihin vastapäiselle tontille rakennettiin myös. Pikkutyttönä bongasin lapsia siellä ja reippaasti lähestyin tyttöä kysymällä: ”Leikitkö

Lue lisää »
Scroll to Top