Metsälenkin varrella
Satunnaisia poimintoja
D-vitamiini
Olen jo jonkun aikaa seurannut D-vitamiini keskusteluja. Nykyinen suositus on aikuiselle n. 7.5 milligrammaa vuorokaudessa. Tuo on ihan liian vähän. Suosituksia ollaan nostamassa, mutta nostetaanko
26.8.2009
Remote Surveillance
Nyt kun on ollut tuo webcam käytössä jo jonkin aikaa, niin kännykällä ”vahtaaminen” on alkanut enemmän kiinnostaa. Nykyinen webcam ohjelma kuin tukee vain IE selainta
19.8.2006