Metsälenkin varrella

Teimme tänään reilun 10 km lenkin tuossa lähimetsässä ja vain n. kilometrin päässä on hirvenkaatojälki.

Paluumatkalla annoin koirien enemmänkin tutkia jätöksiä.

Kuvat ja video ovat kännykällä otettuja.

Hirven osasia
Raahausjälki

Satunnaisia poimintoja

D-vitamiini

Olen jo jonkun aikaa seurannut D-vitamiini keskusteluja. Nykyinen suositus on aikuiselle n. 7.5 milligrammaa vuorokaudessa. Tuo on ihan liian vähän. Suosituksia ollaan nostamassa, mutta nostetaanko

Lue lisää »

Remote Surveillance

Nyt kun on ollut tuo webcam käytössä jo jonkin aikaa, niin kännykällä ”vahtaaminen” on alkanut enemmän kiinnostaa. Nykyinen webcam ohjelma kuin tukee vain IE selainta

Lue lisää »
Scroll to Top