Messuilla

Messuilla 1 MessuillaEilen tuli käytyä koirien lenkkeilytyksen jälkeen digi/skiexpossa. Tarkoitus oli vähän katsella objektiiviä Canonin kameraan (sellaista, jossa on vakautin). Valitettavasti messuilla myyjä ei ollut aiheesta yhtä innostunut, joten tieto jäi saamatta. Toinen edustaja yritti paikata tilannetta, mutta en viitsinyt vaivata enää kysymyksilläni. Hankin tiedon toista kautta. Tosin jäin vähän ihmettelemään mikä mahtoi olla noiden messujen tarkoitus, jos ei kertoa/myydä tuotteita.

Ehdotuksia hyvistä objektiiveistä Canonin D350 kameraan saa antaa. Vakautin pitää myös olla. Hankin sen sitten netin kautta, jotta en toimillani lisää häiritse myyjiä.

Satunnaisia poimintoja

FlatCam

Tilaamani Contour GPS kypäräkamera saapui tänään. Tästä lähtien nimeltään FlatCam™ Tarkoitus on ensi vuonna kuvata sillä Alpeilla, mutta ennen sitä tietty fillarointia, lenkkiä koiran näkökulmasta

Lue lisää »

Blogia FaceBookin kautta

Laitoin blogini FaceBookin kautta listoille. Koska en halunnut mitään FB koodia lisätä tänne, niin toinen mahdollisuus on pyytää 10 henkilöä vahvistamaan, että olen kirjoittaja. Vielä

Lue lisää »
Scroll to Top