Lunta tulee

Lunta tulee 1 Lunta tulee
Lunta tulee 2 Lunta tulee
Ei ehditty Myllikselle ennen lumen tuloa. Tarkoitus on laittaa töiden jälkeen uutuuttaan kiiltävät talvirenkaat alle ja tuo lumisade alkoi jo ennen kuin ehdimme lenkkeillä.

Kävimme sitten peltolenkin ja se olikin ihan kiva pitkästä aikaa. Nikikin oli ihan innoissaan kun ei tarvinut automatkaa kestää ennen ja jälkeen lenkin.

Liukasta oli ja meinasin alkumatkasta vetää parit lipat. Niki veti yhdet. Ella taisi pysyä pystyssä meistä ainoana.

Takaisin tullessä törmäsimme Miisaan. Naapurin mustaan pieneen villakoiraan, joka syystäkin lähti karkuun kun kaksi flattia tuli. Uskaltautui sitten hetken kuluttua ihailemaan flatteja sopivan etäisyyden päästä. Miisa on aika arka. On saanut isoilta koirilta kyytiä koira-aitauksessa (oikosulku, mikä onkaan sen aidatun paikan nimi, jossa saa pitää koiria vapaana. Me ei harrasteta niitä, joten nimi vähän hakusessa).

Nikin yskä on ollut tänään hävyksissä paria köhäisyä lukuun ottamatta. Kiitos lääke.

Satunnaisia poimintoja

Koiratarha

Tarha on melkein valmis. Pitää vielä säätää jonkin verran ja tehdä kunnon ovi. Nyt oven virkaa toimittaa vielä toistaiseksi kompostiaidan kaksi palaa. Eilen pojat pääsivät

Lue lisää »

Kangashäkki v2

Tutkin noita kangashäkkejä ja edellisessä postauksessa olin juuri löytänyt i-sarjan. Kun vähän syvennyin enemmän, niin ilmeisesti hivenen kallimmassa n-sarjassa on puolensa (aluksi en nähnyt näissä

Lue lisää »

Neitsytmatka

Kävin eilen illalla kylässä kaverillani pyörällä ja Ella pääsi mukaan. Tämä oli siis Ellan ensimmäinen pyöräilykerta. Hänhän täyttää kesäkuun lopulla 2 vuotta, joten varmaan ihan

Lue lisää »
Scroll to Top