In the forest

[:fi]Koko poppoo pitkästä aikaa lenkillä. Meillä jäi kimppalenkit n. vuosi sitten kun Hilla-vuohi alkoi tunkemaan sarviaan Minnien massun alle.

Aluksi niin salakavalasti, etten huomannut. Minnien käytös lenkillä vain herätti huomioini ja jossain vaiheessa sitten Hilla jäi rysänpäältä kiinni.

Nyt lenkki sujui mallikkaasti kaikilla.

[:en]It has been a year since all the goats get to join the flatties for a walk in the forest.

The reason was Hilla (the goat) who was not behaving very well and was putting her horns under Minnie.

Break has done her good and now we all could enjoy the walk in peace <3

[:]

Satunnaisia poimintoja

Kalenteri

Flattikalenteria voi taas tilata. Olenkin sitä jo muutamana vuonna tilannut ja kahdesti lähettänyt oman Marylle Englantiin. Mary on sitä ihastellut ja kiitelly kovasti. Crufts 2005

Lue lisää »

Viikonloppu

Ei mitään erikoista tilitettävää. Lauantaina ja sunnuntaina käytiin tunnin lenkillä Mylliksellä. Meikä dementiakäveli, eli oli sauvat mukana metsässäkin. Oli hyvä tukea jalkaa tarvittaessa niihin tuon

Lue lisää »

Vali-vali-vali

Taas päästään vanhaan tuttuun aiheeseen: koirakoppi tai leikkimökki. Siis tsiisus miten kallista Suomessa.  Etsin aluksi leikkimökkejä Suomesta ja sitten kun hintaa täällä piisasi, niin aloin

Lue lisää »
Scroll to Top