Lauantai mietteitä

Lauantai mietteitä 1 Lauantai mietteitä
Latasin BlogCollector -ohjelman. Kiva tuote kun katsoo demoa ja parempi jos vielä toimisikin.
Ajattelin tämän blogin olevan liian iso kun on postauksia kertynyt (281 kpl), mutta testiblogissani on vain 4 postausta eikä tuo niitäkään kerännyt.
WorldPress varmaan on luotettavampi.

Katselin eilen illalla lentoja Lontooseen (Crufts) ja jos lähtee keskiviikkona 7.3 ja palaa lauantaina 10.3, niin Finskillä löytyi 134,- hintaisia lentoja. Toinen vaihtoehto on lentää suoraan Birmighamin (välilaskulla tietty jossain), mutta toisaalta mitä sitä Birminghamissa enää torstain jälkeen. Lontoossa voisi viihtyä paremmin.

Pitäisikö pomoa ilahduttaa maanantaina kysymällä 8.-9.3 vapaaksi juuri kun toinen loma (viikko 7) on jo käsillä? Tuon hintaisia lentoja ei taida kovin pitkään olla tarjoalla.

Toinen vaihtoehto on mennä flattien 31. championship näyttelyyn maalis-/helmikuun vaihteessa. Näyttely sunnuntaina 1.4, mutta matkaan pitää lähteä aikaisemmin.

Satunnaisia poimintoja

Ziisus

Taas käytiin tuossa lähimetsässä lenkillä. Menomatkalla auto tuli metsätiellä vastaan ja menimme sivuun. Auto pysähtyi ja sieltä näkyi hymyilevän vanhemman pariskunnan kasvot kun he kertoivat

Lue lisää »

Lahden näyttely

Olimme tänään näyttelyssä ja ei ihan putkeen mennyt. Eddie on tähän mennessä ollut kaikkien mielestä parempi kuin Alfie, mutta Alfie sai paremman arvostelun näyttelyssä. Elikkä

Lue lisää »
Scroll to Top