Kohta lähtee
…reissuun. Enää 12 tuntia, niin matka alkaa. Perhosia on jo mahassa (ollut siis pitkäänkin). Niki ja Veera-kissa menevät mummolaan viikonlopuksi. Saavumme pennun kanssa sunnuntai illan
…reissuun. Enää 12 tuntia, niin matka alkaa. Perhosia on jo mahassa (ollut siis pitkäänkin). Niki ja Veera-kissa menevät mummolaan viikonlopuksi. Saavumme pennun kanssa sunnuntai illan
Kävimme eilen pitkästä aikaa ”normimetsässä”. Autolla luonnollisesti. Satoi sen verran, että ajattelin siellä olevan rauhallista. Vain yksi työmies siellä olikin, normaalisti ei ketään varsinkaan pimenevään
On tältä kesältä sitten loppu omassa lammessa. Kolmea koiraa on vähän vaikeaa pitää siitä erossa, kun yhtä estää, toinen jo menee. Tällä hetkellä lammessa on