Laiskuutta

Laiskuutta 1 Laiskuutta
Niki on tuossa viikon aikana taas piristynyt takaisin entiselleen, arvokkaaksi senioriksi 🙂

Omistaja taasen ei ole yhtään piristynyt, mutta ehkä se tästä lähtee kun luntakin on tullut eikä ole tasaista pimeyttä.

Nikin ruokahalukin on palautunut. Se tuossa välissä ei oikein meinannut syödä. Sinänsä outoa kun se on aina ahminut ruokansa. Jätti aina kuppiin, mutta jossain vaiheessa myöhemmin oli käynyt syömässä kupin tyhjäksi. Annoin sitten sille ihmisten jauhelihaa ja sekös meni ahmien! Nyt olen alkanut sekoitaa lihahyytelöä (koirien) ruuan sekaan ja taas menee ruoka reippaasti.

Lyhyillä lenkeillä ollaan käyty tuossa lähipellolla. Ehkäpä käymme nyt viikonloppuna taas Nuuksiossa. Tosin se pitää sitten tehdä iltapäivän aikaan vasta, koska Niki on aamu-uninen.

Tänään on sitten tasan 50 päivää Ellan lähdöstä. Kuva on reilun kahden vuoden takaa Ellan ensilumen kokemisesta.

Satunnaisia poimintoja

Asiaa

Kiva kun yhden jutun takia ruksin templatessa vaihtoehdon ”Expand Widget”. Sen jälkeen ei kommentoinnit toimi ja nyt ei pääse laittamaan otsikkoakaan, ”title”. Tulee alasvetovalikko, josta

Lue lisää »
juoksu

Back to normal

[:fi]Juoksuaika alkaa olla ohitse ja toivottavasti pääsemme palaamaan arkeen takaisin. Kunhan toista juoksua nyt ei tulisi heti perään. Portit kärsivät pieniä vahinkoja (taas) ja pääsee

Lue lisää »

Leppoisa viikko

Olemme Nikin kanssa viettäneet ihan leppoisaa viikkoa. Tiistaina Niki jo syö normaalisti aamiaisen eikä ollut siihen liian väsynyt 😉 (toisin kuin day after synttärit). Voisin

Lue lisää »
Scroll to Top