Kuvauksissa

Pojat olivat tänään Pevisa-kuvauksessa Skutilla.

Molemmat saivat lonkista A/A, kyynärnivel 0/0 ja polvet 0/0.

Virallinen lausuntohan tulee Kennelliitolta, mutta luotan kyllä Skutin lausuntoon (enemmän kuin kenenkään muun Suomessa).

Samaan syssyyn meni Suomen kansalalisuuden anominen, elikkä pojat rekisteröidään Suomen Kennelliittoon. Toistaiseksi ovat kumpikin olleet vain omassa maassaan rekisterissä.

Eddie

Eddie
Alfie

Alfie

Satunnaisia poimintoja

Uusi vuosi

Kävimme Nikin kanssa Nuuksion lenkillä. Lauantai ja sunnuntai menikin tuossa läheisellä pellolla ja oli vähän tylsää. Niki oli tyytyväinen kun pääsi laatulenkille. Nuuksion metsissä se

Lue lisää »

Terveyskaupassa

Törmäsin sivustoon, jonka seurauksena päädyin terveyskauppaan hakemaan Nikille E-vitamiinia (vehnänalkioöljy) ja C-vitamiinia (ruusumarjajauhe). Samalla kyselin maitohappobakteereista ja minua valistettiin, että perinteiset valmisteet eivät ole tarpeeksi

Lue lisää »

Bäääää

Perheemme lisääntyy. Maksoin tänään kahdesta vuohesta (kilejä) ja haen ne tänne viimeistään torstaina. Sitten vielä yksi lypsävä valkoinen kuttu (vuohi) on toivottavasti tulossa joukkoomme. Kilien

Lue lisää »
Scroll to Top