Kuvauksissa

Pojat olivat tänään Pevisa-kuvauksessa Skutilla.

Molemmat saivat lonkista A/A, kyynärnivel 0/0 ja polvet 0/0.

Virallinen lausuntohan tulee Kennelliitolta, mutta luotan kyllä Skutin lausuntoon (enemmän kuin kenenkään muun Suomessa).

Samaan syssyyn meni Suomen kansalalisuuden anominen, elikkä pojat rekisteröidään Suomen Kennelliittoon. Toistaiseksi ovat kumpikin olleet vain omassa maassaan rekisterissä.

Eddie

Eddie
Alfie

Alfie

Satunnaisia poimintoja

Minnie 11 vuotta
kannykuva

Minnie – synttärit 11v

Minnie täytti 13.10. kunnioitettavat 11 vuotta, joka on flatille hyvä saavutus. Lenkkeily Päivittäiset lenkit sujuvat hyvin ja tunti metsässä piristää niin kehoa kuin mieltä. Lenkille

Lue lisää »

Viikonloppu

Lauantaina kävin melko aikaisin tyttöjen kanssa Mylliksellä lenkillä ja uimassa (siis koirat ainoastaan uivat). Iltapäivällä jo 14 aikaan piti lähteä ajoissa synttäreiden viettoon. Vanhempani kävivät

Lue lisää »

Niki on nero

Nyt se on sitten ”virallista”: Niki on nero. Niki sai KÄY pisteitä 58/61 (KÄY=koiran älykkyys testi). Hyvä Niki! Tulos

Lue lisää »
Scroll to Top