Lenkkeilyä

Aivan ihanan kauniit kelit on ollut ulkoilla!

Puuterilunta ja aurinko paistanut siniseltä taivaalta.

Kyllä on kelvannut koirien kanssa ulkoilla (ja tietty SportsTracker päällä).

Pojat lenkillä

Pojat lenkillä
Metsässä

Metsässä
Pojat touhuissaan

Pojat touhuissaan

Satunnaisia poimintoja

Keikkaa pukkaa

miettii Eddie. Perjantaina klo 13 Eddiellä on edessä vastaanottokomitean rooli Helsinki-Vantaan lentokentällä. Maryn poika Tony tulee Suomeen 10 päiväksi ja tietysti Eddie menee vastaan henkilöä,

Lue lisää »

Yllättävä uutinen

Taitaa moni tänä kesänä tutkia flattinsa punkeista tarkemmin kuin vuosiin…. Yllättävä surullinen viesti Norjasta: Simon on menehtynyt ja se ei ehtinyt ihan täyttää 7-vuotta. Viime

Lue lisää »

Blogilista kuvin

Flatit -hakusanalla löytyi tällainen. Jalo -hakusanalla tuli enemmän, mutta yhdessä erottui edukseen hurja loikka 🙂 Oman linkkisuosiosi voit tarkistuttaa täältä. Sain tänään lähetettyä mailin, jossa

Lue lisää »
Scroll to Top