Kimppalenkillä

Kävimme taas pitkästä aikaa koko porukalla (miinus kissat) lenkillä.

Tämä oli Nupun toinen metsälenkki.

Kesä on ollut sen verran kuuma, että vuohet ovat saaneet jäädä kotiin.

Lumikki edessä, Eddie takana


Minnie vauhdissa

Koiria ja vuohia

Lumikki hyppää

Satunnaisia poimintoja

Ykkösmarkkeeraus

Lähdimme yllätys yllätys Myllikselle uimaan. Nyt oli myös kumipatja mukana ja tytöt saivat vuorotellen vetää minua kumipatjalla perässään. Ella treenasi itsenäisesti vesihyppyjä. Takaisin tullessa tein

Lue lisää »

Ihanaa

…sanoivat pojat kun pääsivät taas päivittäiselle Myllislenkilleen. Sama valokuvaversiona:

Lue lisää »

Virvon varvon

Ei ihan hallittua toimintaa kun kaksi flattia pompsahti paikalle. Siinä lensivät noidat ja munat. Kuvat kun tilanne oli jo vähän rauhoittunut. Virpojat Aina on aikaa

Lue lisää »
Scroll to Top