Lunta tulee

Lunta tulee 1 Lunta tulee
Lunta tulee 2 Lunta tulee
Ei ehditty Myllikselle ennen lumen tuloa. Tarkoitus on laittaa töiden jälkeen uutuuttaan kiiltävät talvirenkaat alle ja tuo lumisade alkoi jo ennen kuin ehdimme lenkkeillä.

Kävimme sitten peltolenkin ja se olikin ihan kiva pitkästä aikaa. Nikikin oli ihan innoissaan kun ei tarvinut automatkaa kestää ennen ja jälkeen lenkin.

Liukasta oli ja meinasin alkumatkasta vetää parit lipat. Niki veti yhdet. Ella taisi pysyä pystyssä meistä ainoana.

Takaisin tullessä törmäsimme Miisaan. Naapurin mustaan pieneen villakoiraan, joka syystäkin lähti karkuun kun kaksi flattia tuli. Uskaltautui sitten hetken kuluttua ihailemaan flatteja sopivan etäisyyden päästä. Miisa on aika arka. On saanut isoilta koirilta kyytiä koira-aitauksessa (oikosulku, mikä onkaan sen aidatun paikan nimi, jossa saa pitää koiria vapaana. Me ei harrasteta niitä, joten nimi vähän hakusessa).

Nikin yskä on ollut tänään hävyksissä paria köhäisyä lukuun ottamatta. Kiitos lääke.

Satunnaisia poimintoja

Puoli vuotta

Ellan kuolemasta tuli tänään ½ vuotta! Niin se aika vain on mennyt. Päivääkään ei ole mennyt ettenkö Ellaa muistelisi ja toivoisi asioiden olevan toisin. Tosiasioita

Lue lisää »

Ella täti

Sain vieraskirjaani tänään viestin, joka sai kokeilemaan Ellan isän nimellä hakua. Sitä kautta löysin tiedon, että Ellan veljestä suunnitellaan isää. Ellasta tulee siis kohta täti.

Lue lisää »

Mitä menossa?

Pojat seuraavat tiivisti koiramaailman ilmiöitä ja kommentoivat niistä tärkempiä. Tänään mietittiin joululahjoja. Ollaan me niin taitavia!

Lue lisää »
Scroll to Top