Eddie oli viime yönä taippareissa. Eikä mennyt läpi.
Harmi.
Eddie oli viime yönä taippareissa. Eikä mennyt läpi.
Harmi.
Tiistaina vanhempani olivat päivällä käyneet ”tiluksillani” ja äiti päästi koirat pariksi tunniksi tarhaan. Olivat kuulemma olleet ihan kiltisti siellä koko ajan (pitämättä meteliä, että päästäkää

[:fi]Juoksuaika alkaa olla ohitse ja toivottavasti pääsemme palaamaan arkeen takaisin. Kunhan toista juoksua nyt ei tulisi heti perään. Portit kärsivät pieniä vahinkoja (taas) ja pääsee
Sain otettua naapurin Otosta videota kun se nousee laminaattilattialta. Kuten näkyy ei laminaatti ole hyvä vanhalle (10v) koiralle.