Johan nyt

Eddie oli viime yönä taippareissa. Eikä mennyt läpi.

Harmi.

Satunnaisia poimintoja

Helppoa

Tiistaina vanhempani olivat päivällä käyneet ”tiluksillani” ja äiti päästi koirat pariksi tunniksi tarhaan. Olivat kuulemma olleet ihan kiltisti siellä koko ajan (pitämättä meteliä, että päästäkää

Lue lisää »
juoksu

Back to normal

[:fi]Juoksuaika alkaa olla ohitse ja toivottavasti pääsemme palaamaan arkeen takaisin. Kunhan toista juoksua nyt ei tulisi heti perään. Portit kärsivät pieniä vahinkoja (taas) ja pääsee

Lue lisää »

Laminaatti

Sain otettua naapurin Otosta videota kun se nousee laminaattilattialta. Kuten näkyy ei laminaatti ole hyvä vanhalle (10v) koiralle.

Lue lisää »
Scroll to Top