Hyviä uutisia

Eläinlääkäri soitteli Ellan verikokeesta, joka oli otettu kontrollikäynnillä. Lääkityksellä ei olla saavutettu terapeuttista tasoa (joka helpottaa oireita), vaan se on liian matala.

Juttelimme ylipäätään Ellasta, sen oireista etc ja nyt on todella syytä epäillä ettei Ellalla mitään epilepsiaa ole. Lääkitys on liian pieni eikä oireita ole tullut. Lisäksi selvisi, ettei episodin alussa otetusta verikokeesta selviä mahdolliset myrkytykset! Sitä siis ei tutkittu, mikä oli minulle suuri yllätys. Nyt varsinkin kun vaikuttaa, että Ellalla oli jonkin sortin myrkytys. Tosin niitä ei kuulemma aina edes löydy verikokeesta.

El.lääkäri suositteli pikkuhiljaa luopumaan lääkitykestä, jota varten menen vielä Aistiin.

Kylläpä tuli tuuletettua töissä!

Satunnaisia poimintoja

Jatkuu

Kun lopetin Canikurin antamisen (pe aamuna), niin ongelmat jatkuivatkin heti lauantaina. Lauantaina kävimme tohtorilla ja Minnie sai nesteytystä. Niskanahka kyllä palautui hyvin, mutta suuta katsomalla

Lue lisää »
Pevisa - Hanie röntgenissä
terveys

Pevisa

Hanie ja Mickie olivat toukokuun lopulla Pevisa tutkimuksissa: silmät, lonkat ja kyynäreet tutkittiin. Mikä on pevisa? Wikipedia kertoo näin: PEVISA (perinnöllisten vikojen ja sairauksien vastustamisohjelma)

Lue lisää »
Scroll to Top