Terveiset Englannista

Skandi nappaimet eivat sitten toimi 🙂

Tulin perjantai-iltana Englantiin ja Heidi oli vastassa. Suuntasimme pubiin, missa Heidin mies oli toissa ja koira ”security” hommissa….. No, oli pubissa, mutta nukkui tiskin vieressa.

Launtai aamuna lahdimme aikasin Tonyn luo Belsud kenneliin. Guiness on mielestani paremmassa kunnossa nyt kuin 1,5 vuotta sitten kun sen viimeksi nain. Se lahentelee nyt 15-vuotta.

Ace ei paassytkaan paikalle, mutta Glenys tuli 3 flattinsa kanssa. Kaksi niista on omia kasvatteja. Myos  Eddien veli Baxter tuli paikalle.

Iltapaivalla suuntasimme reilun tunnin matkan paahan katsomaan pentuja ja sitten takaisin Tony luo tulimme nyt illalla ja vasy alkaa jo painamaan.

Pentuja

Pentuja

Koko paiva ollut ohjelmaa taynna.

Satunnaisia poimintoja

Taking photos of black dogs

[:fi]Mustan koiran kuvaaminen ei ole helppoa 🙂 Otin kameran mukaan lenkille ja napsin yli 500 kuvaa. Netistä löytyy hyviä vinkkejä mustan koiran kuvaamiseen. Joskus voisi

Lue lisää »

Eye update

[:fi]Kuten viime postauksesta käy ilmi, niin kovin olin menossa erikoislääkärille Eddien kanssa. Lauantaina yritin soittaa ja varata aikaa maantantaille, mutta linja oli varattuna. Sunnuntaina tapahtui

Lue lisää »

Ella in memoriam

Tänään on tasan vuosi kun Ella lähti sateenkaarisillalle reilun 2-vuoden iässä. Ella, 23.6.2004 – 24.11.2006 Vuoden aikana olen lisäksi menettänyt Nikin 14-vuotiaana, mutta saanut kaksi

Lue lisää »
Scroll to Top