Hyvää Vappua

Hyvää Vappua kaikille!

Hyvää Vappua!


Olisipa PhotoShop käytössä niin saisi kuvasta kivemman. Nyt se on siinä hajonneessa PC:ssä.

Satunnaisia poimintoja

Kunnon lenkkiä

Nyt jo tulee luotettua autoon sen verran, että mentiin taas ”syvälle metsään”. Reilu 8km koirat juoksivat metsätiellä. Kahdessa erässä juoksutus koirien tahdin mukaan. Yleensä mennään kokoonpanolla

Lue lisää »

Vehkeet vex

Lotta ja Elmo kissat menevät ensi tiistaina steriloitavaksi. Lotta jo viime viikonloppuna otti tuntuma narkoosifiiliksiin liimapurkin äärellä 😉 Lotta ja liimapullo 😉 Elmo

Lue lisää »
Scroll to Top