Kili
Wilma, jonka vein kaverilleni Eijalle 3 viikkoa sitten, on tänä sunnuntaina saanut pienen valkoisen kilin. Söpö kuin mikä. Onnittelut! Täällä sitä odotellaan milloin Hilla tekee
Wilma, jonka vein kaverilleni Eijalle 3 viikkoa sitten, on tänä sunnuntaina saanut pienen valkoisen kilin. Söpö kuin mikä. Onnittelut! Täällä sitä odotellaan milloin Hilla tekee
Pojat siirtyivät jonkin aikaa sitten Royal Canin ruuasta Jahti & Vahti ruokaan. Yhdessä välissä kokeilivat myös pari pussi Ruburia. Nyt on 4 tai 5 säkki
[:fi]Viikko meni tosi nopeasti. Nalle lähti juuri kotiin. Tuli ihan ikävä sitä heti. Niin hauskaa meillä on ollut täällä kun Nalle oli ”lomailemassa”. Hyvin sisarukset