Englannissa, osa I

Muutama kuva reissusta:

Sari ja koira

Paljon koiria

 

 terveisin: sijaisbloggaaja Anna 🙂

Satunnaisia poimintoja

Joulupuu on kaadettuna

… koristeet on revitty. Kisulit olivat tänään steriloitavana. Kun tulin niiden kanssa takaisin, oli joulukuusi taas pitkin lattioita koristeineen kaikkineen. Elmo toipui sterilisoinnista (kaatokänneistä) paljon

Lue lisää »

Dummyheitin

Katselin eilen kolme gundog dvd:tä, jotka olin eBaystä tilannut. Eddiekin katseli illalla kiinnostuneena. Yhdessä niistä käytettiin dummynheitintä ja kiinnostuin ko. vehkeestä vähän enemmän. Itse kun

Lue lisää »
Scroll to Top